Počet záznamů: 1  

Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín

  1. Údaje o názvuMěstský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín [rukopis] = Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín / Jan Stupák
    Souběž.n.Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín
    Osobní jméno Stupák, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis41 l., [9] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum * obce * města
    Předmět.hesla Děčín (Česko)
    Předmět.heslamarketingový mix komunikační mix marketingový výzkum Děčín marketing marketing mix communication mix marketing research municipality town Děčín
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT(437.315) * 711.4 * 911.375 * 352 * 711.437 * 911.373 * 658.8:005.52 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060835
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 42224212129658sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.