Počet záznamů: 1  

Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II

  1. Údaje o názvuSpolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí : Liberec, 6.-7. února 2008
    Záhlaví-akce Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu (2. : 2008 : Liberec, Česko)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeLiberec : Technická univerzita, 2008
    Fyz.popis131 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7372-333-0 (brož.)
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra marketingu. 130 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Předmět.hesla marketing * marketing
    Forma, žánr sborníky konferencí * proceedings of conferences
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (062.534)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina ; slovenština
    Obsahhttp://toc.nkp.cz/NKC/200901/contents/nkc20081813074_1.pdf
    Druh dok.Knihy
    Odkazy (21) - ČLÁNKY
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 3162/II4212128694volný výběr P004 2008Doba výp. 31 dní
    Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.