Počet záznamů: 1  

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. Údaje o názvu(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
    Variantní názvyNespokojený zákazník - náš cíl?!
    Osobní jméno Nový, Ivan, 1956- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2006
    Fyz.popis159 s. ; 24 cm
    ISBN80-247-1321-7 (brož.)
    Edice Manažer (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Petzold, Jörg (autor)
    Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace * sales management * psychology of selling * customer relationship management * communication in business
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.811 * 658.8:005.32 * 005.346 * 316.776 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 31274212128944volný výběr P720 2006Doba výp. 31 dní
    S-SE 3127 a4212128945volný výběr P720 2006Doba výp. 31 dní
    S-SE 3127 b4212128946volný výběr P720 2006prezenční výpůjčka v knihovně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.