Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Údaje o názvu Základy marketingu / Miloslav Vaňák, František Nahodil Osobní jméno Vaňák, Miloslav (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2007 Fyz.popis 97 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86754-85-7 (brož.) Poznámky Vydala Vysoká škola finanční a správní v edici (i.e. nakl.) Eupress. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Nahodil, František (autor) Předmět.hesla marketing * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3128 4212129011 volný výběr P700 2007 Doba výp. 31 dní S-SE 3128 a 4212129012 volný výběr P700 2007 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1