Počet záznamů: 1  

The ultimate CRM handbook

  1. Údaje o názvuThe ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland
    Vyd.údajeNew York : McGraw-Hill, c2003
    Fyz.popisviii, 353 s. : il. ; 24 cm
    ISBN0-07-140935-1 (váz.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Freeland, John G. (editor)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.heslaCustomer relations Management Brand name products Marketing Management Customer loyalty Kundenmanagement
    Forma, žánr studie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT(048.8) * 005.346 * 658.626
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 31134212128828volný výběr P720 2003Doba výp. 31 dní
    S-SE 3113 a4212129212volný výběr P720 2003Doba výp. 31 dní
    S-SE 3113 b4212129213volný výběr P720 2003prezenční výpůjčka v knihovně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.