Počet záznamů: 1  

Manažerské a marketingové přístupy ve venkovské turistice

  1. Údaje o názvuManažerské a marketingové přístupy ve venkovské turistice / Eva Šimková
    Osobní jméno Šimková, Eva (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2008
    Fyz.popis95 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7041-586-3 (brož.)
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 250 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Pedagogická fakulta
    Předmět.hesla venkovský cestovní ruch * management * marketing * rural tourism * management * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 338.48-6(1-22) * 005 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    Z-91114201933955volný výběr P390 2008prezenční výpůjčka v knihovně
    Manažerské a marketingové přístupy ve venkovské turistice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.