Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Údaje o názvu Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Osobní jméno Ftorek, Jozef, 1973- (autor) Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 165 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1903-0 (brož.) Edice Manažer. Komunikace Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Předmět.hesla public relations * veřejné mínění Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 32.019.5 * 659.4 * 316.65 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 19008 3149282315 volný výběr P750 2007 prezenční výpůjčka v knihovně P-S 19008 3149282316 volný výběr P750 2007 Doba výp. 31 dní P-S 19008 3149283016 volný výběr P750 2007 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1