Počet záznamů: 1  

Zákaznická věrnost

  1. Údaje o názvuZákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] / Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová]
    Osobní jméno Horrell, Edward (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Fyz.popisiii, 152 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1905-1 (brož.)
    EdicePraxe manažera
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginálKindness revolution
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * kultura organizace * customer relationship management * corporate culture
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * 005.73 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 30064212128075volný výběr P720 2007Doba výp. 31 dní
    S-SE 3006 a4212128962volný výběr P720 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    Zákaznická věrnost

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.