Počet záznamů: 1
Zákaznická věrnost
Údaje o názvu Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] / Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová] Osobní jméno Horrell, Edward (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis iii, 152 s. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1905-1 (brož.) Edice Praxe manažera Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Originál Kindness revolution Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * kultura organizace * customer relationship management * corporate culture Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 * 005.73 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3006 4212128075 volný výběr P720 2007 Doba výp. 31 dní S-SE 3006 a 4212128962 volný výběr P720 2007 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1