Počet záznamů: 1  

Marketing podle cílových skupin

  1. Údaje o názvuMarketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková]
    Osobní jméno Kalka, Jochen (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Fyz.popisvii, 270 s. : barev. il., mapy, portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-251-1617-3 (váz.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginálFirst published as "Zielgruppen"
    Dal.odpovědnost Allgayer, Florian (autor)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * spotřebitelské chování * socioekonomické skupiny * marketingový výzkum - Evropa * communication in marketing * advertising * consumer behavior * socioeconomic groups * marketing research - Europe
    Forma, žánr případové studie * case studies
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 366.1 * 316.342.6 * 658.8:005.52 * (4) * (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 30114212128083volný výběr P760 2007Doba výp. 31 dní
    S-SE 3011 a4212131087volný výběr P760 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    Marketing podle cílových skupin

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.