Počet záznamů: 1  

B-to-B marketing

  1. Údaje o názvuB-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková
    Osobní jméno Lošťáková, Hana, 1953- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Professional Publishing, 2005
    Fyz.popis186 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-86419-94-0 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla průmyslový marketing * strategický marketing * marketingový management * strategický management * marketing * industrial marketing * strategic marketing * marketing management * strategic planning
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc.
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.138 * 658.8 * 658.849.2 * 658.8:005.21 * 658.8:005 * 005.21 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 29344212127883volný výběr P710 2005Doba výp. 31 dní
    B-to-B marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.