Počet záznamů: 1  

Analýza internetového marketingu v České Republice

  1. Údaje o názvuAnalýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák
    Osobní jméno Jonák, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis47 l., 2 l. obr. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008
    Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing - Česko * elektronický obchod - Česko
    Předmět.heslatarget marketing LM-reality česká internetová populace internet marketing target marketing LM-reality czech internet population
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.849:004.738 * 339:004.738 * (437.3) * 658.8:004.738.5
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031558
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 38294212127543sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.