Počet záznamů: 1  

Srovnání čtení s porozuměním sluchově postižených ve výuce s metodou bilingvální a metodou totální komunikace

  1. Údaje o názvuSrovnání čtení s porozuměním sluchově postižených ve výuce s metodou bilingvální a metodou totální komunikace [rukopis] / Miloslava Mizerová
    Osobní jméno Mizerová, Miloslava, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis101 l. : il.
    PoznámkyObsahuje tabulky a grafy
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2008
    Dal.odpovědnost Keblová, Alena, 1944- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla čtení * osoby se sluchovým postižením * komunikační dovednosti
    Předmět.heslahistorie vzdělávání neslyšících bilingvální metoda metoda totální komunikace znakový jazyk The theme of thesis is the reading with understanding for aurally affected childern in teaching with bilingual method and the method of a total communication. The target is against the problem of reading with understanding at two different methods and different educational programs. The thesis is dividend into two parts: First part characterizes the educational history of aurally affected feature of each educational metod and problems of reading with understanding for aurally affected. Second part offer information about respondent tested sample and comparing successfulness of bilingual metod with the metod of a total communication
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny
    MDT028.02 * 316.77:81'42 * 316.344.6-056.263 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00007240
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 145873149954587sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.