Počet záznamů: 1  

Brand management

  1. Údaje o názvuBrand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Osobní jméno Taylor, David, 1964- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Fyz.popisxiii, 226 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-251-1818-4 (váz.)
    EdiceBusiness books
    Praxe manažera
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obálkový podnázev: řízení značky. Obsahuje rejstřík
    OriginálBrand vision
    Předmět.hesla řízení značky * obchodní značky * marketingový management * strategický management * brand management * brand name products * marketing management * strategic planning
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT005:658.626 * 658.626 * 658.8:005 * 005.21 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 28624212127150volný výběr P700 2007Doba výp. 31 dní
    Brand management

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.