Počet záznamů: 1  

Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav

  1. Údaje o názvuAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová
    Další variantní názvyAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav
    Osobní jméno Víznerová, Jindra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis55 l., 58 l. příl. : il., tabulky
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Falta, Miloslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * automobilový průmysl * marketing
    Předmět.hesla Česko
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * (437.3) * (437.1/.3) * 339.138 * 629.331:338.45 * 629.3 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00020733
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 35734212125478sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.