Počet záznamů: 1  

Marketing a nástroje marketingového mixu v současnosti

  1. Údaje o názvuMarketing a nástroje marketingového mixu v současnosti [rukopis] / Anna Derka
    Osobní jméno Derka, Anna, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis50 l., 2 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Korchňák, Jan (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obchodní společnosti - Česko
    Předmět.heslaSWOT analýza strategie mix plánování plán cíle výrobek cena distribuce propagace marketing SWOT analysis strategy mix planning plan goals product price distribution promation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (437.3) * 347.72 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004600
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32514212123275sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.