Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s [rukopis] / Jan Štěpánek
    Další variantní názvyAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a. s
    Osobní jméno Štěpánek, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis43 l., 3 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva s omezením do 31.12.2009.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla strategický marketing
    Předmět.heslaStrategie SWOT analýza Marketingový mix průzkum trhu Produkt Analýza distribční tok Rajec Strategy Strategic plan Marketing mix market research Product Analyse Distribution flow Rajec
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 663
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004746
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32704212125168sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.