Počet záznamů: 1
Propagace formou osobního prodeje jako nástroj marketingového mixu
Údaje o názvu Propagace formou osobního prodeje jako nástroj marketingového mixu [rukopis] / Jana Zabloudilová Osobní jméno Zabloudilová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 45 l., 3 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * prodej Předmět.hesla marketing osobní prodej prodejci propagace marketing personal promotion sellers selling Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.1 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009016 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3304 4212125203 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1