Počet záznamů: 1  

Postavení marketingu v podmínkách globalizace

  1. Údaje o názvuPostavení marketingu v podmínkách globalizace [rukopis] / Vladimír Sachňuk
    Osobní jméno Sachňuk, Vladimír, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis92 l., 9 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyVed. práce Oldřich Jetmar. Lic smlouva.
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla globalizace * marketing
    Předmět.heslaMarketing globalizace mezinárodní trhy positioning targeting segmentace Coca-Cola Marketing globalization international market positioning targeting segmentation Coca-Cola PepsiCo
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT316.4 * 339.1 * 347.72
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008644
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 6534212125112sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.