Počet záznamů: 1  

Marktforschung in deutscher Sprache

  1. Údaje o názvuMarktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta
    Osobní jméno Bártová, Hilda (autor)
    Údaje o vydání3., přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2007
    Fyz.popis194 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1244-0 (brož.) :
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty * marketing research * German language * professional texts
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 28104212126424volný výběr P710 2007Doba výp. 31 dní
    S-SE 2810 a4212129082volný výběr P710 2007Doba výp. 31 dní
    Marktforschung in deutscher Sprache

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.