Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Údaje o názvu Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (autor) Údaje o vydání 3., rozš. a aktualiz. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-247-2196-5 (váz.) Edice Expert Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla psychologie reklamy * psychology of advertising Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1:159.9 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-PS 1363 4212126615 volný výběr J500 2007 prezenční výpůjčka v knihovně S-PS 1363 a 4212126616 volný výběr J500 2007 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1