Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Údaje o názvuPsychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Osobní jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (autor)
    Údaje o vydání3., rozš. a aktualiz. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2196-5 (váz.)
    EdiceExpert
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla psychologie reklamy * psychology of advertising
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1:159.9 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-PS 13634212126615volný výběr J500 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    S-PS 1363 a4212126616volný výběr J500 2007Doba výp. 31 dní
    Psychologie reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.