Počet záznamů: 1
Moderní marketingový výzkum
Údaje o názvu Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv Osobní jméno Kozel, Roman, 1974- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 277 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-0966-X (váz.) Edice Expert Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum * marketing research Forma, žánr monografie * monography Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2780 4212126467 volný výběr P610 2006 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1