Počet záznamů: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. Údaje o názvuModerní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv
    Osobní jméno Kozel, Roman, 1974- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2006
    Fyz.popis277 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-0966-X (váz.)
    EdiceExpert
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum * marketing research
    Forma, žánr monografie * monography
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 27804212126467volný výběr P610 2006Doba výp. 31 dní
    Moderní marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.