Počet záznamů: 1
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Údaje o názvu Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady Osobní jméno Osvaldová, Barbora, 1950- (autor) Údaje o vydání 3., rozš. vyd. Vyd.údaje Praha : Libri, 2007 Fyz.popis 263 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7277-266-7 (brož.) Poznámky 1500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (autor) Předmět.hesla žurnalistika * marketingová komunikace * masmédia * oborová terminologie * journalism * communication in marketing * mass media * terminology (professional) Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Konspekt 070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika MDT 070 * 658.8:316.77 * 316.774 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-F 14633 3149276551 volný výběr M001 2007 prezenční výpůjčka v knihovně P-F 14633 3149276552 kat. bohemistiky PF pouze prezenčně U-EC 80 4343001845 volný výběr M001 2007 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1