Počet záznamů: 1  

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

  1. Údaje o názvuPraktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady
    Osobní jméno Osvaldová, Barbora, 1950- (autor)
    Údaje o vydání3., rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Libri, 2007
    Fyz.popis263 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-7277-266-7 (brož.)
    Poznámky1500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (autor)
    Předmět.hesla žurnalistika * marketingová komunikace * masmédia * oborová terminologie * journalism * communication in marketing * mass media * terminology (professional)
    Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries
    Konspekt070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika
    MDT070 * 658.8:316.77 * 316.774 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-F 146333149276551volný výběr M001 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    P-F 146333149276552kat. bohemistiky PFpouze prezenčně
    U-EC 804343001845volný výběr M001 2007Doba výp. 31 dní
    Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.