Number of the records: 1  

Postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách

  1. Title statementPostoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách / Daniela Vobůrková
    Personal name Vobůrková, Daniela, (dissertant)
    Phys.des.68 listů : grafy + 1 CD
    NoteVedoucí práce Michaela Valášková. Oponent Alena Nováková
    AbstractTématem bakalářské práce je výchova a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách. V současné době se často setkáváme s diskutovaným problémem, který se týká přijímání dvouletých dětí do mateřských škol, které si kladou za obecný cíl podpořit zdravý tělesný, psychický i sociální vývoj a vytvořit tak optimální podmínky pro jeho individuální osobnostní rozvoj. Cílem výzkumu této kvalifikační práce je zjistit postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání mateřských škol. Přínosem výzkumu je analýza problémů, které jsou s přijímáním dvouletých dětí spojeny a návrh řešení. Mezi techniky sběru dat, které využívám, patří standardizované rozhovory s učiteli mateřské školy a dotazníkové šetření s rodiči. Výsledky výzkumu ukázaly, že učitelé i rodiče jsou pro výchovu a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách, za předpokladu upravených podmínek výchovy a vzdělávání v prostředí mateřských škol.
    My dissertation topic is bringing up and education of two year old children in the kindergartens. Today we often deal with an often discussed issue concerning accepting two year old children into kindergartens. Those try to support healthy physical, social and mental development as well and by that create the best conditions for individual personal development. The aim of my research is to find out what attitudes towards the accepting toddlers into daycare the teachers and the parents have. The benefit of my research is the analysis of the problems connected with accepting two year old children into preschool education and suggestion of a solution. I used standard interviews with the teachers and questionares with the parents. The results show that teachers and parents are both for accepting two year old children into daycare in case the conditions are rearranged for the enviroment of kindergartens.
    Another responsib. Valášková, Michaela, 1983- (thesis advisor)
    Nováková, Alena, 1966- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings výchova a vzdělávání * děti předškolního věku
    Subj. Headings dvouleté děti * mateřská škola * podmínky vzdělávání * individualizace * two year old children * preschool age * kindergarten * condition of education * individualization
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.0 * 376 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00180757
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 110693300711069sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.