Number of the records: 1  

Wahlwerbung aus linguistischer Sicht

  1. DA 10731
    Mrkáčková, Eva, 1989-
    Wahlwerbung aus linguistischer Sicht / Eva Mrkáčková. -- 2018. -- 40, 8 listů : barevné ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Tereza Hrabcová. -- Oponent Georg Schuppener. -- Název a text práce v německém jazyce. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá volební reklamou z lingvistického hlediska, a tedy používáním jazykových a nejazykových prostředků k propagaci svého volebního programu. V praktické části této práce jsou rozebrány volební reklamy jak z hlediska používání určitých slov, nepřímých či obrazných pojmenování nebo vizuálních prostředků s cílem zaujmout a oslovit co nejvíce lidí, potencionálních voličů. Tato práce se zaměřuje především na volby, které proběhly v roce 2017. Cílem této práce je zjistit, které jazykové prostředky se ve volební reklamě vyskytují a jaký je jejich cíl na recipienty.. -- Abstract: The topic of this bachelors' thesis is election advertising from the linguistic perspective therefore using linguistic and non-linguistic means to promote an election campaign. The practical part of the thesis is devoted to electoral advertisements in terms of using specific words, direct or indirect figurative naming and visual means to catch attention of as many potential voters as possible. The thesis focuses mainly on the elections to Bundestag (the parliament of Germany) in 2017. The aim of this thesis is to determine which linguistic means appear in electoral advertisements and what is their influence on the recipients.
    Hrabcová, Tereza, 1980-. Schuppener, Georg, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky
    lingvistika. reklama a propagace. volby. volební reklama. politická strana. jazykové prostředky. election advertising. political party. elections. linguistic means. bakalářské práce
    81'1. 659.1. 324. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.