Number of the records: 1  

Organizace a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy

  1. DA 10342
    Hyšplerová, Iva, 1980-
    Organizace a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy / Iva Hyšplerová. -- 2018. -- 72 listů : grafy. -- Vedoucí práce Stanislava Hachová. -- Oponent Ladislav Zilcher. -- Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení u žáků na 1. stupni základní školy. Praktická část se zaměřuje na specifické poruchy učení žáků s diagnostikováním dysgrafie a dyskalkulie. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část (pět kapitol) obsahuje poznatky nastudované z odborné literatury. Je zaměřena na problematiku specifických poruch učení, diagnostikování specifických poruch učení, hodnocení a klasifikace žáků se specifickými poruchami učení. V závěru teoretické části jsou popsány možnosti reedukace dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie. Praktická část (šestá kapitola) se zabývá výzkumnou sondou, metodami práce s žáky se specifickými poruchami učení, výsledky výzkumné sondy a závěrem. Cílem této práce je přiblížit formy a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení nejen ve škole ale i doma.. -- Abstract: The diploma thesis deals with problems of specific learning disabilities in pupils at elementary school. The practical part focuses on specific disorders of pupils' learning with the diagnosis of dysgraphia and dyscalculia. The work contains a theoretical and practical part. The theoretical part (five chapters) contains the lessons learned from the scientific literature. It focuses on issues of specific learning disorders, diagnosis of specific learning disorders, assessment and classification of pupils with specific learning disabilities. At the conclusion of the theoretical part are described possibilities of reeducation of dyslexia, dysgraphia, dysortography and dyscalculia. The practical part (sixth chapter) deals with the research probe, methods of work with pupils with specific learning disorders, the results of the research probe and the conclusion. The aim of this work is to introduce the forms and methods of work with pupils with specific learning disorders not only at school but also at home.
    Hachová, Stanislava. Zilcher, Ladislav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    veřejné školství. specifické poruchy učení. hodnocení žáka. dyslexie. dysgrafie. dysortografie. dyskalkulie. assessment of pupil. dyslexia. dysgraphia. dysortography. dyscalculia. diplomové práce
    37.014.543. 371.057. 616.89-008.43. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.