Number of the records: 1  

Webový editor misí dronu

  1. Title statementWebový editor misí dronu / Rostislav Seifert
    Personal name Seifert, Rostislav, (dissertant)
    Phys.des.63 stran : ilustrace + 1 DVD
    NoteVedoucí práce Jiří Fišer. Oponent Petr Kubera
    AbstractCílem této práce je vytvořit webový editor misí dronu. Editor se zabývá navigací dronu po zvolené trase a snímkováním povrchu. Trasa může být definována lomenou čárou, nebo plochou vymezenou polygonem. Snímkování povrchu je řízeno snímkovací frekvencí, ze které vychází zaručený přesah jednotlivých snímků používaných pro další zpracování. Editor spolupracuje s poskytovatelem mapových podkladů a umožňuje získat výškopisná data z externího zdroje. Výsledná mise a její parametry jsou ukládány do XML souboru.
    The main goal of this thesis is to create web editor for drone missions. The editor addresses drone navigation along created track and surface imaging. The track can be defined by a polyline or a surface area contained in a polygon. Surface imaging is controled by imaging frequency resulting in guaranteed overlap between images, used for further processing. The editor cooperates with map service provider and is able to obtain elevation data from external source. The resulting mission with parameters is saved into XML file.
    Another responsib. Fišer, Jiří, 1971- (thesis advisor)
    Kubera, Petr, 1979- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra informatiky (degree grantor)
    Subj. Headings programování
    Subj. Headings webová aplikace * dron * nadmořská výška * web application * elevation
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect004.4/.6 - Programování. Software
    UDC004.42 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00180722
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 98133300709813sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.