Number of the records: 1  

Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s

  1. Title statementAnalýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. [rukopis] / Veronika Tobiášová
    Personal name Tobiášová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.61 l. : schémata, tabulky
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    AbstractTématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů F I OKNA a. s. Práce si klade za cíl zhodnotit stávající marketingový mix podniku, na základě čehož jsou stanovena doporučení vedoucí ke zefektivnění daného mixu. Práce sestává ze dvou částí, a to části teoretické a praktické. V teoretické části pomocí dostupné literatury objasňuji základní podstatu marketingu a jeho nástrojů, dále se zabývám vnitřním a vnější prostředím podniku a v neposlední řadě také SWOT analýzou, kterou aplikuji v praktické části na zkoumaný podnik. Získané poznatky využívám v praktické části, která je zaměřena na marketingový mix daného podniku a na analýzu jeho okolí. Prostřednictvím SWOT analýzy vytyčuji silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Dále charakterizuji konkurenty, jež mohou podnik ovlivnit. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření. Práce vrcholí zhodnocením a následným návrhem doporučení .
    The theme of a bachelor work is an analysis of marketing tolls of F I OKNA a. s. The main objective is to evaluate current marketing mix of company and determine reccomendations leading to streamlining. The bachelor work consists of a practical and a theoretical part. In the theoretical part throught available literature explains the main essence of marketing and its tools, internal and external environment of company and also SWOT analysis which is applied in practical part on the company. Gained knowledge is used in the practical part which is focused on marketing mix of company and analysis of its environts. Through SWOT analysis defines strong and weaknesses, opportunities and threats. I also characterize the competitors which can influence the company. The bachelor work also contains a survey. The bachelor work culminates evaluation and subsequent recommendations.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings podniková ekonomika * marketingový management
    Subj. Headings marketing * marketingový mix * produkt * cena * distribuce * propagace * mikroprostředí * makroprostředí * SWOT analýza * marketing mix * product * price * place * promotion * microenvironment * macroenvironment
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658 * 658.8:005 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169001
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34013300703401sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.