Number of the records: 1
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s
Title statement Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská Par.title Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) Personal name Dolanská, Markéta, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 73 l., [2] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Abstract V bakalářské práci na téma "Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a. s." jsou shrnuty odborně známé poznatky přímého bankovnictví se zaměřením na marketingovou strategii Komerční banky, a. s. V jednotlivých kapitolách jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix a prvky marketingového mixu a marketingová komunikace. Kapitola přímého bankovnictví je zaměřena na druhy a služby přímého bankovnictví Komerční banky, a. s. a vybraných bank, jejich výhody, nevýhody, bezpečnost jak ze strany banky, tak ze strany klienta. Využívání přímého bankovnictví je analyzováno prostřednictvím dotazníkového šetření a jeho vyhodnocením byly získány důležité informace. V marketingové strategii je shrnuta distribuční, cenová a propagační politika Komerční banky a.s., kde jsou popsány jednotlivé kroky pro fungování a úspěšnost Komerční banky a.s. Budoucí vývoj v bankovním sektoru je zaměřen na technologický vývoj v přímém bankovnictví, jakým směrem se tato služba bude vyvíjet a co můžeme očekávat. This work, "Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)", compiles findings of direct banking with the focus on marketing strategy in Commercial Bank, corp.. The chapters describe the terms marketing, marketing mix and its elements and marketing communication. The chapter about direct banking deals with kinds and services of direct banking in Commercial Bank, corp. and chosen banks, their advantages, disadvantages, security from the bank´s as well as the client´s point of view. The use of direct banking is analysed through a questionnaire survey of which results have brought important pieces of information. Marketing strategy summarizes distributional, price and promotional policies in Commercial Bank, corp. and describes particular steps for the functioning and success of Commercial Bank, corp.. The future development in the bank sector aims at technological development in direct banking, in which direction this service is going to be developed and what we can expect. Another responsib. Zábranská, Alena (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor) Subj. Headings marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví Subj. Headings Česko Subj. Headings marketingová strategie * marketingový mix * klient * respondent * telefonní bankovnictví * rezident * produkt * internetbanking * phonebanking * wapbanking * public relations Form, Genre bakalářské práce Conspect 336.7 - Finance UDC (437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4595 4212130991 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1