Number of the records: 1  

Vliv značky Starbucks na nákupní chování

  1. Title statementVliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková
    Additional Variant TitlesVliv značky na nákupní chování spotřebitelů
    Personal name Valčíková, Šárka, (dissertant)
    Phys.des.50 stran : grafy
    NoteOponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba
    AbstractSpotřebitelé se rozhodují o nákupu produktu na základě značky. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebního chování při nákupu Starbucks kávy. Cílem práce je vyhodnotit vliv této značky na nákupní rozhodování spotřebitelů. Dílčím cílem je nalezení faktorů, které nejvíce motivují spotřebitele ke koupi kávy. Ke splnění cíle je použito kvantitativní šetření ve formě dotazníkového šetření, který zkoumá postoje spotřebitelů k této značce. Výzkumný soubor představuje 115 respondentů, kteří mají kladný vztah ke konzumaci kávy, od 14 do 50 let, s trvalým bydlištěm v Ústeckém kraji. Data jsou posléze interpretována pomocí popisné statistiky a jsou vyhodnocena výběrovým testem a chí-kvadrát testem nezávislosti, který ověřuje závislost spotřeby kávy na příjmech respondentů. Na základě zpracování dat jsou navržena doporučení pro společnost Starbucks.
    Consumer decide to buy a product on a brand basis. The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour when buying Starbucks coffee. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this brand on consumer purchasing decisions. The partial purpose is to find out the factors that most motivate consumers to buy coffee. To meet the purpose, a quantitative survey in the form of a questionnaire survey is used, which examines consumer´s attitudes toward this brand. The research group consists of 115 respondents who have a positive attitude towards coffee consumption, aged 14 to 50 years, with permanent residence in the Ústí region. The data are then interpreted using descriptive statistics and are evaluated by a sample test and a chi-square test by independence, which verifies the dependence of coffee consumption on respondent´s incomes. Based on data processing, recommendations for Starbucks company are proposed.
    Another responsib. Rybáček, Václav (opponent)
    Kotrba, Vojtěch (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings spotřebitelské chování * nakupování
    Subj. Headings nákupní chování * vliv značky * loajalita značky * Starbucks * káva * spotřebitel * buying behaviour * influence of the brand * brand loyalty * coffee * consumer
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC366.1 * 64.033 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 138853300713885sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.