Number of the records: 1  

Primární vzdělávání v Krupce v letech 1934-1989

  1. DA 12620
    Hyťhová, Tereza, 1995-
    Primární vzdělávání v Krupce v letech 1934-1989 / Tereza Hyťhová. -- 2020. -- 85 listů : ilustrace. -- Oponent Roman Kroufek. -- Vedoucí práce Jiří Šlégl. -- Abstract: Diplomová práce se v teoretické části zabývá historickým a politickým vývojem vzdělávání v českých zemích v letech 1934-1989, kdy politické události zásadně ovlivnily vývoj školství u nás. Práce také popisuje historický a politický vývoj města Krupka. Ve výzkumné části je diplomová práce zaměřena na historický vývoj primárního školství ve městě Krupka v Ústeckém kraji v letech 1934-1989. Dále jsou zmíněny školy, které postupně historicky v Krupce vznikly a fungují dodnes. Práce se zaměřuje na primární edukaci žáků ve výše uvedeném období a vychází především z primárních historických pramenů.. -- Abstract: The theoretical part of the thesis deals with the historical and political development of education in the Czech lands between 1934-1989 when political events fundamentally influenced the development of education in the Czech Republic. The thesis also describes the historical and political development of the town of Krupka. The research part of the thesis is focused on the historical development of primary education in the city of Krupka in the Usti Region between 1934-1989. There are also mentioned the schools that have been established in Krupka historically and are still operating today. The work focuses on primary education of pupils in the above mentioned period and is especially based on primary historical sources.
    Kroufek, Roman, 1979-. Šlégl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    1935-1985. vzdělávání. dějiny školství. základní školy. Krupka (Česko) - 1938-1989. primary education. primary school. diplomové práce
    37.0. 37.091(091). 373.3. (437.315). (437.15). (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.