Number of the records: 1  

Ergoterapie na základní škole ve speciálních třídách pro děti s kombinovanými vadami

  1. DA 8753
    Brindzová, Veronika, 1995-
    Ergoterapie na základní škole ve speciálních třídách pro děti s kombinovanými vadami / Veronika Brindzová. -- 2017. -- 65 listů, 9 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace. -- Vedoucí práce Petra Pecharová. -- Oponent Lucie Mráčková. -- Abstract: Tato bakalářská práce je orientována na ergoterapii na základní škole ve speciálních třídách pro děti s kombinovaným postižením. Práce je členěna na dvě části část teoretickou a část praktickou. Do teoretické části jsou zahrnuty informace o vzdělávání dětí s kombinovanými vadami. Je ujasněn termín asistent pedagoga a osobní asistent. Dále jsou zde zařazeny informace o mentální retardaci. Je zde zmínka o syndromu Cornelia de lange. V práci je popsána ergoterapie ve speciálních třídách, která zahrnuje grafomotorické cvičení, vhodné kompenzační pomůcky a Program masáže ve školách. Praktická část je zaměřena na klientku, která navštěvuje speciální třídu na prvním stupni základní školy. Je vypracována její kazuistika, vstupní i výstupní vyšetření a na základě zjištěných informací je zpracován krátkodobý a dlouhodobý ergoterapeutický plán.. -- Abstract: This bachleor thesis is oriented on occupational therapy at an elementary school in special classes for children with combinated disabilities. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical section includes information about the education of children with combinated handicaps. In theoretical part, are include informations about education of children with combinated handicaps, clarifies the term teaching assistant and a personal assistant. Work is included in this section, informations about mental retardation. There is mention of Cornelia de Lange syndrome. The work describes occupational therapy in special classes, which includes skills development exercises, suitable compensatory aids and massage program in schools. The practical part is oriented on the client who attends a special class at primary school. It developed a case report, carried out by the input and output tests and based on the information is processed short- and long-term occupational therapy plan.
    Pecharová, Petra. Mráčková, Lucie. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra fyzioterapie a ergoterapie
    ergoterapie. mentální retardace. kombinované postižení. syndrom Cornelia de Lange. occupational therapy. combinated disability. mental retardation. Cornelia de Lange syndrome. bakalářské práce
    615.851.3. 616.899. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.