Number of the records: 1  

Příležitosti a hrozby malého a středního podnikání na příkladu VAPEL plus, s. r. o

  1. DA 312
    Vadkertiová, Kateřina, 1988-
    Příležitosti a hrozby malého a středního podnikání na příkladu VAPEL plus, s. r. o [rukopis] / Kateřina Vadkertiová. -- 2012. -- 76 l., [20 l. příl.] : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstract: Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy externího a interního prostředí identifikovat příležitosti a silné stránky podniku VAPEL plus, s. r. o., ale také jeho hrozby a stránky slabé. Formulací vhodné strategie se pokouším tyto negativní faktory eliminovat a do budoucna jim dokonce předcházet. Z jednotlivých strategických alternativ, které hodnotím z hlediska vhodnosti, přijatelnosti a proveditelnosti, volím strategii růstu v podobě strategie rozvoje produktu, která splňuje všechna tři kritéria hodnocení strategie a dává největší záruku, že jejím prostřednictvím bude dosaženo vytyčených cílů podniku.. -- Abstract: The aim of the thesis is to identify opportunities and strengths, but also threats and weaknesses of through the analysis of the external and internal environment. From the various strategic alternatives that are in terms of suitability, acceptability and feasibility, I choose a growth strategy in the form of product development strategy that complies with all three criteria for evaluating strategies and assures the highest achievement of the desired objectives for the analysed company.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    podniková ekonomika. marketing. sektor malého a středního podnikání. strategická analýza. SWOT analýza. PEST analýza. Porterův model konkurenčního prostředí. marketingový mix. finanční analýza. podniková strategie. small and medium enterprises. strategic analysis. SWOT analysis. PEST analysis. Porter's five forces analysis. marketing mix. financial analysis. corporate strategy. diplomové práce
    658. 339.138. 658.8. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.