Počet záznamů: 1  
Diagnostika marketingové strategie Plzeňské Teplárenské a.s
- Údaje o názvu - Diagnostika marketingové strategie Plzeňské Teplárenské a.s. : [rukopis] Petra Vacková - Osobní jméno - Vacková, Petra (autor diplomové práce nebo disertace) - Vyd.údaje - 2005 - Fyz.popis - 51 s., 5 s. příl. : il., tabulky - Poznámky - Lic. smlouva. - Dal.odpovědnost - Hofman, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace) - Dal.odpovědnost - Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) - Předmět.hesla - Plzeňská teplárenská (firma) - Předmět.hesla - průmyslový marketing * obchodní společnosti * reklama a propagace - Forma, žánr - bakalářské práce - Konspekt - 658 - Řízení a správa podniku - MDT - 658.849.2 * 339.1 * 659.1 - Země vyd. - Česko - Jazyk dok. - čeština - Druh dok. - Vysokoškolské práce  - Signatura - Čár.kód - Dislokace - Volný výběr - Info - S-BP 2861 - 4212121042 - sklad C - pouze prezenčně 
Počet záznamů: 1