Počet záznamů: 1  

Efektivita multimodálních přístupů k jedincům s ADHD

  1. Údaje o názvuEfektivita multimodálních přístupů k jedincům s ADHD / Kristýna Pekařová
    Další variantní názvyEfektivita multimodálních přístupů k intervenci u jedinců s ADHD
    Osobní jméno Pekařová, Kristýna, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis86 listů
    PoznámkyVedoucí práce Michal Vostrý Oponent Arnošt Smolík. Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2025
    AbstraktBakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání žáků s poruchou pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) se zaměřením na efektivitu multimodálních přístupů ve školní praxi. Teoretická část shrnuje aktuální poznatky o etiologii, projevech, diagnostice a možnostech intervence u dětí s ADHD. Dále charakterizuje principy multimodální výuky a způsoby jejího využití v pedagogické práci. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu formou rozhovorů s žáky s ADHD na základní škole, přičemž se zaměřuje na jejich vlastní zkušenosti, preference a vnímání různých forem výuky. Výsledky poukazují na přínos multimodálních strategií pro zlepšení soustředění, motivace i celkové spokojenosti žáků ve školním prostředí.
    The bachelor thesis focuses on the education of pupils with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), with an emphasis on the effectiveness of multimodal approaches in school practice. The theoretical part summarizes current knowledge about the etiology, symptoms, diagnosis, and intervention possibilities for children with ADHD. It also characterizes the principles of multimodal teaching and the ways of applying it in pedagogical work. The practical part is based on qualitative research through interviews with pupils with ADHD at a primary school, focusing on their experiences, preferences, and perception of different forms of teaching. The findings highlight the benefits of multimodal strategies in improving attention, motivation, and overall satisfaction of pupils in the educational environment.
    Dal.odpovědnost Vostrý, Michal (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Smolík, Arnošt (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla speciální vzdělávací potřeby * hyperaktivní děti
    Předmět.hesla ADHD * žáci * intervence * multimodální přístupy * problematika * ADHD * intervention * multimodal teaching * issues
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT376.04 * 316.344.6-053.2:616.89-008.481 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00197680
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 171093300717109sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.