Počet záznamů: 1
Efektivita multimodálních přístupů k jedincům s ADHD
Údaje o názvu Efektivita multimodálních přístupů k jedincům s ADHD / Kristýna Pekařová Další variantní názvy Efektivita multimodálních přístupů k intervenci u jedinců s ADHD Osobní jméno Pekařová, Kristýna, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 86 listů Poznámky Vedoucí práce Michal Vostrý Oponent Arnošt Smolík. Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2025 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání žáků s poruchou pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) se zaměřením na efektivitu multimodálních přístupů ve školní praxi. Teoretická část shrnuje aktuální poznatky o etiologii, projevech, diagnostice a možnostech intervence u dětí s ADHD. Dále charakterizuje principy multimodální výuky a způsoby jejího využití v pedagogické práci. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu formou rozhovorů s žáky s ADHD na základní škole, přičemž se zaměřuje na jejich vlastní zkušenosti, preference a vnímání různých forem výuky. Výsledky poukazují na přínos multimodálních strategií pro zlepšení soustředění, motivace i celkové spokojenosti žáků ve školním prostředí. The bachelor thesis focuses on the education of pupils with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), with an emphasis on the effectiveness of multimodal approaches in school practice. The theoretical part summarizes current knowledge about the etiology, symptoms, diagnosis, and intervention possibilities for children with ADHD. It also characterizes the principles of multimodal teaching and the ways of applying it in pedagogical work. The practical part is based on qualitative research through interviews with pupils with ADHD at a primary school, focusing on their experiences, preferences, and perception of different forms of teaching. The findings highlight the benefits of multimodal strategies in improving attention, motivation, and overall satisfaction of pupils in the educational environment. Dal.odpovědnost Vostrý, Michal (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Smolík, Arnošt (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla speciální vzdělávací potřeby * hyperaktivní děti Předmět.hesla ADHD * žáci * intervence * multimodální přístupy * problematika * ADHD * intervention * multimodal teaching * issues Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 376.04 * 316.344.6-053.2:616.89-008.481 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00197680 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 17109 3300717109 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1