Počet záznamů: 1
Influencer marketing v prostředí fitness komunity na sociálních sítích
Údaje o názvu Influencer marketing v prostředí fitness komunity na sociálních sítích / Sabina Feherová Osobní jméno Feherová, Sabina, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 76 listů : barevné ilustrace, grafy Poznámky Vedoucí práce Tereza Šulanová. Oponent Marta Žambochová Abstrakt Práce se zaměřuje na nákupní chování v kontextu fitness influencer marketingu. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které nejvíce motivují spotřebitele k nákupu produktů propagovaných fitness influencery. Práce se zaměřuje na faktory jako odbornost, důvěryhodnost, autentičnost, atraktivita, popularita, shoda influencera s produktem, síla sociální interakce a blízkost. V metodologické části byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 742 respondentů, a kvalitativní metoda ve formě experimentu s využitím technologie eye-tracking, kterého se zúčastnilo 20 participantů. Získaná data byla zpracována s využitím popisné statistiky, Friedmanova testu, boxplotů a intervalů spolehlivosti. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly, že mezi nejvlivnější faktory patří důvěryhodnost, odbornost a autentičnost. Experiment na vzorku participantů potvrdil důležitost odbornosti a důvěryhodnosti, stejně tak i význam síly sociální interakce a blízkosti. Zjištění této práce mohou pomoci firmám působícím ve fitness sektoru efektivněji využívat influencer marketing k ovlivnění nákupního chování cílových zákazníků. The thesis focuses on buying behavior in the context of fitness influencer marketing. The aim of the bachelor thesis is to identify the factors that most motivate consumers to purchase products promoted by fitness influencers. The thesis focuses on factors such as expertise, credibility, authenticity, attractiveness, popularity, influencer-product fit, strength of social interaction and closeness. In the methodological part, a quantitative method in the form of a questionnaire survey was used, which was completed by a total of 742 respondents, and a qualitative method in the form of an experiment using eye-tracking technology, which was conducted with 20 participants. The data obtained were processed using descriptive statistics, Friedman's test, boxplots and confidence intervals. The results of the questionnaire survey showed that the most influential factors included trustworthiness, expertise and authenticity. The experiment on a sample of participants confirmed the importance of expertise and credibility, as well as the importance of the strength of social interaction and closeness. The findings of this paper can help companies operating within the fitness sector to use influencer marketing more effectively to influence the buying behavior of target customers. Dal.odpovědnost Šulanová, Tereza (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Žambochová, Marta (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelské chování Předmět.hesla Influencer marketing * fitness influencer * spotřebitel * nákupní chování * motivace k nákupu * faktory * Influencer marketing * fitness influencer * consumer * purchase behavior * purchase motivation * factor Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198032 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 17200 3300717200 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1