Počet záznamů: 1
Multimediální podpora výuky anglického jazyka pro 3. ročník základní školy
Údaje o názvu Multimediální podpora výuky anglického jazyka pro 3. ročník základní školy / Barbora Jindřichová Další variantní názvy Multimediální podpora výuky anglického jazyka pro 3. ročník ZŠ Osobní jméno Jindřichová, Barbora, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 105 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 DVD Poznámky Oponent Roman Kroufek. Vedoucí práce Lukáš Círus Abstrakt Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření vlastních multimediálních učebních materiálů, které může využívat jak učitel v hodinách, tak i žáci mimo školní výuku. Multimediální podpora je určena k prezentaci a procvičení tematicky uskupeného učiva anglického jazyka pro 3. ročník základní školy. Vlastní digitální učební materiály mají podobu tisknutelných kartiček a drobných multimediálních slovníků, jejichž součástí jsou i interaktivní cvičení a písničky. Při tvorbě vlastní podpory výuky se kladl důraz na to, aby se mohla volně šířit, aby byla srozumitelná, jasná a jednoduše ovladatelná i pro žáky třetích tříd. Pro vyhovění výše zmíněným požadavkům jsou voleny programy, ve kterých multimediální podpora vznikla. Výzkumnou sondou se zjišťuje efektivita vzniklé multimediální podpory pro třetí ročník základních škol. Mimo to se mapují postoje žáků ke vzniklým multimediálním pomůckám a k anglickému jazyku jako takovému. The main goal of this thesis is to create custom multimedia educational materials that can be used both by the teacher in the classroom and by students outside of school. The multimedial support is designed for presentation and practice of thematically grouped English vocabulary for the 3rd grade of primary school. The digital educational materials themselves take the form of small multimedia dictionaries where interactive exercises and songs are included and printable flashcards. The basic requirement for the copyright educational support was that it should be freely spread, easy to understand, clear and simple to use, even for the third grade students. To meet the above requirements, the programs the multimedia support was created in, were chosen. The research focused on investigated the effectiveness of the multimedia support that was created. Besides, the attitudes of the students towards the developed multimedia aids and towards the English language as such were mapped. Dal.odpovědnost Kroufek, Roman, 1979- (oponent)
Círus, Lukáš, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání * jazyková výuka Předmět.hesla Multimediální * výukový materiál * žák 1. stupně ZŠ * anglický jazyk * 3. ročník * vyučovací hodina * domácí příprava * technologie ve vzdělávání * ICT * pedagog * programy * vlastní tvorba * multimediální podpora * dostupnost * šiřitelnost * jednoduchost * efektivita * Multimedia * educational material * student of primary school * English language * third grade of primary school * lesson * preparation at home * technology in education * ICT * teacher * programs * own creation * multimedia support * availability * spreadability * simplicity * effectiveness Forma, žánr diplomové práce Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.01:004 * 81'24 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189150 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 15537 3300715537 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1