Počet záznamů: 1  

Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU

  1. DA 15301
    Landová, Tereza, 1999-
    Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU / Tereza Landová. -- 2023. -- 86 listů : grafy. -- Vedoucí práce Ladislav Zilcher. -- Oponent Barbora Lanková. -- Abstrakt: Hlavním cílem předkládané diplomové práce je zjistit, zda se liší přístup pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení na základních školách běžného typu od přístupů pedagogů k těmto žákům na základních školách alternativních. V teoretické části práce se čtenář seznámí se specifickými poruchami učení, jejich etiologií, reedukací a dále také s tématikou alternativního školství. Empirická část studie se bude věnovat problematice pedagogického přístupu z hlediska používání správných podpůrných opatření ve výuce. Data budou získávána prostřednictvím dotazníkového šetření od učitelů ze škol běžného i alternativního typu. V souvislosti s uvedenými závěry budou formulována možná doporučení pro speciálně pedagogickou praxi a současně budou navržena možná východiska pro další výzkumná šetření.. -- Abstrakt: The main objective of the proposed thesis is to determine whether there is any difference in teachers' approach to pupils with specific learning disorders at mainstream primary schools and at alternative primary schools. The theoretical part will discuss specific learning disorders, their etiology and re-education as well as the concepts of alternative education. The empirical part will focus on the pedagogical approach in terms of the use of the right supporting measures in education. The data will be obtained through a questionnaire among teachers from mainstream and alternative schools. The results will be used to formulate possible recommendations for special teaching practice and potential starting points for further investigation.
    Zilcher, Ladislav. Lanková, Barbora. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pro sociální inovace a inkluzi ve vzdělávání
    podpůrná opatření (vzdělávání). speciální vzdělávací potřeby. specifické poruchy učení. diagnostika. reedukace. podpůrná opatření. alternativní vzdělávání. specific learning disabilities. diagnostics. reeducation. support measures. alternative education. diplomové práce
    37.04. 376.04. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.