Počet záznamů: 1  

Vyhledání firmy a zavedení systému managementu kvality

  1. Údaje o názvuVyhledání firmy a zavedení systému managementu kvality [rukopis] = Finding of company and implementation of quality management system / Jan Žahour
    Souběž.n.Finding of company and implementation of quality management system
    Osobní jméno Žahour, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis68 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktResume Vyhledání firmy a zavedení systému managementu kvality Tato práce se zaměřuje na marketingový výzkum a zavedení normy EN ISO 9001/2008 do praxe. Úvod teoretické části je o marketingu obecně. Následuje teorie marketingového výzkumu. Je zde popsán systém marketingového výzkumu a proces marketingové výzkumu. S rostoucí konkurencí se začaly podniky předhánět v tom, jak udrží stávající a získají nové zákazníky. Ti začali klást důraz na pěkný vzhled, spolehlivost, dobrou ovladatelnost, později i úspornost. Rostoucí požadavky zákazníků museli vzít v potaz producenti. Je v jejich zájmu připravit zákazníkovi výrobek ?šitý na míru?, protože jedině spokojený zákazník je základem proto, aby byla společnost na trhu úspěšná. Zavedení systému řízení kvality je jednou z možností, jak zajistit efektivnější fungování celého podniku. Cílem práce bylo získat firmu, která nemá zaveden systém řízení kvality, zavést jej u ní, připravit ji na certifikační proces a nakonec získat samotný certifikát. Jelikož společnost neměla žádnou zkušenost se zaváděním systému řízení, rozhodla se spolupracovat s externí společností, která se zabývá poradenskou činností v oblasti zavádění systému řízení kvality.
    Summary Finding of company and implementation of quality management system This thesis is focused on marketing research and implementing of ISO 9001/2008 norm. The introduction is about marketing generally. It is followed by the theory of marketing research, the system and process of marketing research is described. Due to expanding competition, companies started to compete in how to keep the current customers and acquisite new ones. Purchasers began to emphasize good look of the product, its reliability, user friendly operation and economical performance. Increasing customer?s requirements had to be considered by the manufacturers. Actually, it was the manufacturer?s interest to develop made to measure products because only a happy customer can make the company successful within the business. Implementing the quality management system procedures is one of the way how to ensure the company works more effectively. The object of the thesis was to acquisite a new company which hadn´t had the system of quality procedures yet, implement it, prepare it for the certification process and finally get the certificate. Since the company had no experience with ISO implementation before, they decided to cooperate with the external vendor that deals with counselling in the area of ISO implementation.
    Dal.odpovědnost Novotný, Milan, 1946- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * management jakosti
    Předmět.hesla systém * řízení * kvalita * zavedení * proces * audit * dokumentace * politika * cíle * marketing * system * managing * quality * implementing * process * audit * documentation * policy * targets
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 005.6 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103589
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 9084212131385sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.