Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská
    Souběž.n.Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)
    Osobní jméno Dolanská, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis73 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktV bakalářské práci na téma "Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a. s." jsou shrnuty odborně známé poznatky přímého bankovnictví se zaměřením na marketingovou strategii Komerční banky, a. s. V jednotlivých kapitolách jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix a prvky marketingového mixu a marketingová komunikace. Kapitola přímého bankovnictví je zaměřena na druhy a služby přímého bankovnictví Komerční banky, a. s. a vybraných bank, jejich výhody, nevýhody, bezpečnost jak ze strany banky, tak ze strany klienta. Využívání přímého bankovnictví je analyzováno prostřednictvím dotazníkového šetření a jeho vyhodnocením byly získány důležité informace. V marketingové strategii je shrnuta distribuční, cenová a propagační politika Komerční banky a.s., kde jsou popsány jednotlivé kroky pro fungování a úspěšnost Komerční banky a.s. Budoucí vývoj v bankovním sektoru je zaměřen na technologický vývoj v přímém bankovnictví, jakým směrem se tato služba bude vyvíjet a co můžeme očekávat.
    This work, "Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)", compiles findings of direct banking with the focus on marketing strategy in Commercial Bank, corp.. The chapters describe the terms marketing, marketing mix and its elements and marketing communication. The chapter about direct banking deals with kinds and services of direct banking in Commercial Bank, corp. and chosen banks, their advantages, disadvantages, security from the bank´s as well as the client´s point of view. The use of direct banking is analysed through a questionnaire survey of which results have brought important pieces of information. Marketing strategy summarizes distributional, price and promotional policies in Commercial Bank, corp. and describes particular steps for the functioning and success of Commercial Bank, corp.. The future development in the bank sector aims at technological development in direct banking, in which direction this service is going to be developed and what we can expect.
    Dal.odpovědnost Zábranská, Alena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví
    Předmět.hesla Česko
    Předmět.hesla marketingová strategie * marketingový mix * klient * respondent * telefonní bankovnictví * rezident * produkt * internetbanking * phonebanking * wapbanking * public relations
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT(437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 45954212130991sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.