Počet záznamů: 1  

Organizace a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy

  1. Údaje o názvuOrganizace a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy / Iva Hyšplerová
    Osobní jméno Hyšplerová, Iva, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis72 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Stanislava Hachová. Oponent Ladislav Zilcher
    AbstraktDiplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení u žáků na 1. stupni základní školy. Praktická část se zaměřuje na specifické poruchy učení žáků s diagnostikováním dysgrafie a dyskalkulie. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část (pět kapitol) obsahuje poznatky nastudované z odborné literatury. Je zaměřena na problematiku specifických poruch učení, diagnostikování specifických poruch učení, hodnocení a klasifikace žáků se specifickými poruchami učení. V závěru teoretické části jsou popsány možnosti reedukace dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie. Praktická část (šestá kapitola) se zabývá výzkumnou sondou, metodami práce s žáky se specifickými poruchami učení, výsledky výzkumné sondy a závěrem. Cílem této práce je přiblížit formy a metody práce s žáky se specifickými poruchami učení nejen ve škole ale i doma.
    The diploma thesis deals with problems of specific learning disabilities in pupils at elementary school. The practical part focuses on specific disorders of pupils' learning with the diagnosis of dysgraphia and dyscalculia. The work contains a theoretical and practical part. The theoretical part (five chapters) contains the lessons learned from the scientific literature. It focuses on issues of specific learning disorders, diagnosis of specific learning disorders, assessment and classification of pupils with specific learning disabilities. At the conclusion of the theoretical part are described possibilities of reeducation of dyslexia, dysgraphia, dysortography and dyscalculia. The practical part (sixth chapter) deals with the research probe, methods of work with pupils with specific learning disorders, the results of the research probe and the conclusion. The aim of this work is to introduce the forms and methods of work with pupils with specific learning disorders not only at school but also at home.
    Dal.odpovědnost Hachová, Stanislava (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Zilcher, Ladislav (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla veřejné školství * specifické poruchy učení
    Předmět.hesla hodnocení žáka * dyslexie * dysgrafie * dysortografie * dyskalkulie * assessment of pupil * dyslexia * dysgraphia * dysortography * dyscalculia
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT37.014.543 * 371.057 * 616.89-008.43 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181598
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 103423300710342sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.