Počet záznamů: 1
Vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami v českém jazyce na 1. stupni ZŠ
Údaje o názvu Vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami v českém jazyce na 1. stupni ZŠ / Nikol Brandýská Osobní jméno Brandýská, Nikol, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 64 listů, 7 nečíslovaných listů příloh : grafy Poznámky Oponent Ivana Brtnová Čepičková. Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová Abstrakt Diplomová práce je zaměřena na žáky se speciálně vzdělávacími potřebami, konkrétně na jejich specifické poruchy učení. Zkoumají se v ní pomocí didaktických testů rozdíly mezi vědomostmi i s jejich následnou aplikací u žáků s IVP a žáků bez IVP, kteří navštěvují 4. a 5. ročník primární školy. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část empirickou neboli praktickou. Teoretická část obsahuje z obecného hlediska pohled na specifické poruchy učení, s nimiž se můžeme setkat při vyučování českého jazyka na 1. stupni základních škol. V praktické části je pozornost zaměřena na šetření prostřednictvím nástroje didaktického testu, jež bylo realizováno na základních školách v Lovosicích. Výzkum je věnován znalostem a dovednostem u vybraných žáků z pravopisu českého jazyka, jenž byl následně na základě výsledků žáků s IVP a bez IVP vyhodnocen. This thesis is focused on students learning difficulties, especially on their specific learning diabilities. Through didactic tests, the thesis studies the differences in knowledge and its use among the students with and without individual educational plan attending the fourth and fifth grade at primary school. The thesis is divided into two sections, namely theoretical and practical. The theoretical part focused generally on the perspective of distinctive learning disabilities which can be seen within Czech language education at elementary school. The practical part is focused on research of the use of didactic tests realized on elementary schools in Lovosice. The research is dedicated to knowledge and skills in the area of Czech orthography of chosen students subsequently evaluated on the basis of the results of these students with or without individual educational plan. Dal.odpovědnost Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (oponent)
Šindelářová, Jaromíra, 1961- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * čeština * didaktické testy Předmět.hesla Žák * učitel * specifické poruchy učení * reedukace specifických poruch učení * individuální vzdělávací plán * základní škola * didaktický test * pravopis v českém jazyce * Student * Teacher * Specicific learning disabilities * Reeducation of specific learning disabilities * Individual learning plan * Elementary school * Didactic test * Czech language orthography Forma, žánr diplomové práce Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 616.89-008.43 * 376.04 * 811.162.3 * 37.091.26/.27 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00191322 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 15517 3300715517 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1