Počet záznamů: 1  

Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole

  1. Údaje o názvuHudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole / Kateřina Vašatová
    Osobní jméno Vašatová, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis64 listů : barevné ilustrace, noty
    PoznámkyVedoucí práce Dana Novotná. Oponent Iva Olšanová
    AbstraktBakalářská práce s názvem "Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole" se zabývá socializací čili začleňováním předškolních dětí ve věku 5-6 let do činností pohybových a hudebních, které probíhají během pobytu v mateřské škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je vymezit charakteristiku dítěte v předškolním období (5-6 let) a jeho vývoj po stránce tělesné, emoční a kognitivní. Dále se v práci věnuje pozornost hudební a pohybové výchově v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Závěrem této části je socializace. Praktická část je tvořena z témat a činností, které se během školního roku s dětmi realizují. V činnostech se kombinuje socializace lidského jedince od začleňování vlastní osoby až po začleňování s okolím. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat proces socializace probíhající od jedince až po skupinu vrstevníků. Dalšími cíli je porovnávání vztahů mezi účastníky socializace a teoretické stanovení všeho podstatného týkající se předškolního dítěte.
    The bachelor's thesis titled "Musically locomotive activities as a means of socialization of children at the age of 5-6 years in kindergarten" delves into the process of socialisa-tion, focusing on how preschool children aged 5-6 socialise through movement and music activities within the kindergarten setting. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical, respectively. The theoreti-cal part aims to define the development of children in the 5-6 preschool age range across three major dimensions, which are physical development, cognitive development, and social emotional development. Furthermore, the thesis explores the role of music and movement activities in the Curriculum framework for Preschool Education. The last part of this section is dedicated to the definition of the term "socialization." The practical part encompasses numerous topics and activities that are carried out with the children throughout the school year. The activities incorporate a process of self-integration as well as socialisation and are thus a means by which social and cultural continuity are attained. The primary objective of this thesis is to analyse the process of socialization, examining how it occurs from the individual level to the peer group level. Additionally, the thesis aims to observe the relationships between the individuals partaking in socialisation and provide theoretical insights into key aspects socialisation of preschool children.
    Dal.odpovědnost Novotná, Dana, 1970- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Olšanová, Iva (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla hudebně-pohybová výchova * hudebně-pohybové hry * socializace * předškolní výchova
    Předmět.hesla děti * pohyb * hudba * zpěv * socialization * children * exercise * music * singing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt793.3 - Pohybové umění. Tanec
    MDT[793.3:78]:37.016 * [793.3:78]:37.091.33 * 316.614 * 373.2 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189764
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 147143300714714sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.