Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie sportovního centra

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie sportovního centra [rukopis] / Veronika Němcová
    Osobní jméno Němcová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis44 l., [9] l. příl. : il., grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * marketingová komunikace * reklama a propagace * sportovní kluby
    Předmět.hesla Střekov (Ústí nad Labem, Česko)
    Předmět.heslamarketingová strategie SWOT analýza dotazníkový výzkum komunikační mix marketing strategy SWOT analysis survey research communication mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 658.8:316.77 * 659.1 * 796/799:061 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169033
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 31243300703124sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.