Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu lékárny Dr. Max [rukopis] / Lucie Benešová
    Osobní jméno Benešová, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis56, 4 l. : grafy
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace
    Předmět.heslaMarketingový mix produkt cena lékárna Marketing mix product price promotion placement pharmacy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169042
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34683300703468sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.