Počet záznamů: 1  

Spokojenost zákazníka jako faktor růstu výkonnosti pivovarnického podniku

  1. Údaje o názvuSpokojenost zákazníka jako faktor růstu výkonnosti pivovarnického podniku [rukopis] / Barbora Hotovcová
    Osobní jméno Hotovcová, Barbora, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis87 l., [10] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Olga Faltejsková
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Faltejsková, Olga (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla pivovarnictví * udržitelný rozvoj * dotazníky
    Předmět.heslamakroprostředí mikroprostředí Net Promoter Score Ekonomická přidaná hodnota odvětví pivovarnictví Plzeňský Prazdroj a.s. spokojenost zákazníka loajalita zákazníka společenská odpovědnost firem macro-ambient micro-ambient sustainable development Net Promoter Score Economic Value Added brewing industry Pilsner Urquell customer satisfaction customer loyalty corporate social responsibility
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt663 - Průmysl nápojů. Kvasný průmysl. Průmysl pochutin
    MDT303.622 * 663.4 * 502.131.1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169465
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 37033300703703sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.