Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení města Česká Kamenice

  1. Údaje o názvuMarketingové řízení města Česká Kamenice [rukopis] / Markéta Hamplová
    Osobní jméno Hamplová, Markéta, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis48 l. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Petra Olšová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla teritoriální marketing - Česká Kamenice (Česko)
    Předmět.heslaměstský marketing marketingový mix komunikační mix urban marketing marketing mix communications mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT(437.315) * (437.15) * 332.146 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169203
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 35003300703500sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.