Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie sportovního obchodu

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie sportovního obchodu [rukopis] / Jan Krasl
    Osobní jméno Krasl, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis73 l., [3] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Ivana Štěpánová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Štěpánová, Ivana (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management
    Předmět.heslamarketing strategie marketingový mix SWOT analýza PEST analýza marketingový výzkum marketing strategy marketing mix SWOT analysis PEST analysis marketing research
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169389
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 32683300703268sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.