Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc
    Další variantní názvyMarketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.
    Osobní jméno Puc, Aleš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis51 l., [8] l. příl. : il., grafy, mapy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Jaroslav Pilný
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * benchmarking * řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.heslaBSG matice buzz marketing cílení vztahy s veřejností SWOT analýza tržní podíl umisťování virální marketing word of mouth marketing market share positioning public relations targeting virus marketing word of mouth marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 005.642.1 * 005.346 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169077
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34543300703454sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.